When a guy ... (●́_●̀)











Assalamualaikum.

Apa ni sedih-sedih.. Janganlah ~
Saya.... saya.... saya.. isk isk isk
saya... saya rindukan kawan ! uwahahahaha
I miss them ^_^
Saya teringat ketika kami main skipping sama-sama 



Saya teringat ketika kami main sama-sama lebih-lebih lagi 'True or Dare'


Saya paling teringat ketika kawan saya Helwa hanya memberi respon kepada kami dengan "Ha,yelah" , "Apa-apa jelah" , "Iyee" , "Ok" . Yah, kiteorang benganglah of course.


Saya teringat ketika kami makan sama-sama ^.^


Saya teringat ketika saya dengan kawan-kawan study sama-sama, stay up sama-sama.



Saya teringat ketika kami merdeka lepas SPM sama-sama.

#no mood about it#

Ergh ! Tak suka .. Jangan cakap pasal SPM !




(;¬_¬)

Hehem.. sebenarnya nak cerita tentang kisah seseorang rakan saya di Facebook, mungkin dia bukan sekadar rakan di Facebook, mungkin tidak =_="


Dia tanya Izzah .. 





Okey Izzah bukan typo tapi time Izzah chat dengan dia, Izzah guna komputer rumah dan keyboard keys komputer tu rosak satu. Huruf  'T' ah. Okay lepastu Izzah jahat kan. Faham.
Itu cuma apa yang Izzah rasa dan Izzah kongsikannya bersama.  Hmm whatever.
Yang penting Izzah dah buat dia rasa confident kat diri dia sendiri walaupun sedikit. InsyaAllah.

Ok last, last tau, last.

















Apa ? apa ? Izzah sayang kawan Izzah ah. Ok la dah stop


No comments:

Post a Comment